dinsdag 23 september 2014

One minute film Le Compostier














One minute film Le Compostier is een film van HertzMedia

regie: Janou Treffers
spelers: 
stadscomposteerders Jaqueline Rogan en Daan Duijvestein 
en Le Compostier Rowin Snijder






Deze productie was alleen mogelijk met de bijdrage van onze betrokken sponsoren:

Delight Event Design

Meerlanden bedrijfsafval
Meerlanden zet zich in voor een meer duurzame maatschappij. Daarom werken wij elke dag aan meer waarde voor buurtbewoners, gemeenten en bedrijven. Dit doen wij vanuit een gezonde bedrijfsvoering waar ondernemerschap, milieu, mensen en de maatschappij kunnen floreren. Door juist op lokaal niveau verschil te maken, willen wij bijdragen aan een leefbare aarde voor komende generaties.
Samen zorgen we voor een schone, groene en veilige buurt!

Ekodis Natuurmarkt

Ekodis Natuurmarkt, is al meer dan 30 jaar de favoriete natuurwinkel van oost. Het gezellige familiebedrijf verkoopt een breed en uniek assortiment biologische levensmiddelen, voedingssupplementen, natuurlijke verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen.
Kortom voor al je dagelijkse biologische boodschappen ben je van harte welkom bij Ekodis op het Beukenplein. 


Young Bloods kappersopleiding

Meike Hairstyling, trainer en top-stylist bij YoungBloods
Ik vind het belangrijk om als zelfstandig ondernemer me bezig te houden met hoe mijn onderneming
ecologisch kan zijn. Ik denk dat de stap naar Fair-Trade en ecologisch ondernemen sowieso de
toekomst is, zowel in mijn vak als kapster als in het algemeen.
Zo richt ik mij op een zo natuurlijk mogelijke manier van werken binnen het kappersvak. Dit doe ik
door bijvoorbeeld het gebruik van 100% natuurlijke producten die niet op dieren getest zijn. Ik werk
met het meeste groene haar en huid product ter wereld; O’right. Ik vind dit belangrijk, niet alleen
omdat mijn producten met een goed verhaal komen, maar ook om een ecologisch bewustzijn bij mijn
klanten te stimuleren. Het is niet nodig om chemische middelen in je haarverzorging te gebruiken.
Dus waarom zouden we het dan doen, en onszelf en het milieu hiermee beschadigen. De flesjes van
O’right zijn zelfs natuurlijk afbreekbaar en je krijg bij iedere aankoop een zakje zaadjes. Terug geven
aan de natuur, daar draait het allemaal om.
Op deze manier probeer ik bekend te staan als niet alleen een goede hairstylist, maar ook een
groene. Het zijn kleine stapjes, maar als ik mensen hiermee kan helpen een betere verzorging te
gebruiken, dan doe ik ook iets terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten